Tuesday, 9 August 2016

Tablet Kalsium buat hati terpaut bantu kurangkan sakit tapak kaki

Assalammualaikum,,uolls


       Tak kenal maka tak cinta,bila dah kenal ,terus hati terpaut dan tersuka tanpa sengaja.Sinonim sangatlah dengan semua pengguna tegar produk shaklee.Begitu juga yang terjadi pada Nor Hawana Mohd Tahir yang bermula dengan tablet kalsium shaklee sehingga terus tangkap cintan dan sayang.Berikut cerita penuh Nor Hawana Mohd Tahir yang dikongsikan dari buku Himpunan testimoni supermom shaklee story.

     
Assalammualaikum,

      Saya NorHawana Mohd Tahir,berusia 33 tahun,Kisah saya bermula dengan Ostematrix Shaklee.Bak kata pepatah,tak kenal maka tak cinta.Dah cinta terus tangkap sayang.Begitulah ibaratnya kisah saya bersama Shaklee.Hanya membaca testimoni seorang Doktor yang mengamalkan Ostematrix Shaklee untuk masalah sendi,hati terus terpaut.

      Sebenarnya saya mengalami masalah tapak kaki yang boleh dikatakan kronik juga semasa berpantang anak kedua.Setiap kali bangun pagi ,mesti sakit terincut-incut bila nak berjalan pijak lantai.Saya beranggapan mungkin kesan daripada proses berpantang anak kedua.

     Kekurangan kalsium barangkali.Jujurnya sewaktu proses kehamilan anak kedua saya memang culas minum susu.Situasi ini berulang hampi setiap hari.Secara tak langsung ia sangat menggangu aktiviti harian saya.Apa yang boleh saya gambarkan saat itu ialah seperti berjalan atas bara api.

    Saya sebenarnya, cukup takut nak mencuba sebarangan supplemen ni. Tapi disebabkantapak kaki yang terlalu sakit dan hasil kajian saya keatas setiap testimoni yang SID kongsikan di facebook fan google....akhirnya saya tawakal beranikan berjumpa dengan senior sekolah menengah saya iaitu Puan Hartini Badri seorang SID berjaya. .

      Tanpa fikir panjang saya terus jadi ahli dengan membeli Ostematrix dan Mealshakes.Ketika itu Mealshakes ada promosi jadi saya belikan untuk anak sulong yang mengalami masalah berat badan dan kurang selera makan.

      Alhamdulillah, berkat konsisten penganbilan Ostematrix selama dua bulan.tapak kaki saya dah tak sakit lagi.Saya dapat bangun sahur tidur dengan gembira tanpa  risau untuk memijak lantai.Syukur sangat!! sehingga kehari ini.kalau tertinngal nak telan Ostematrix pun kaki saya rasa takkan rasa sakit berlarutan.Benarlah bagai dikata,vitamin bukan ubat...sebaliknya  ia adalah pelengkap nutrisi seharian.

     Sedikit demi sedikit makin bertambah produk Shaklee yang saya cuba antarnya ESP dan Vitamin C 500mg.Bukan sahaja saya yang mendapat kesan terbaik dari pengambilan supplimen shaklee,tetapi anak kedua saya yang berusia 2 tahun 8 bulan pun turut terkena tempias vitamin yang saya ambil ,melalui susu badan.

     Berat badannya akan naik setiap kali temujanji di klinik.Graf BMI pun cantik kalau nak bangdingkan dengan kakaknya dahulu.Dan yang paling ketara warna kulitnya semakin cerah berbeza sewaktu kelahirannya ,Syukur sangat,

     Benda baik tak elok didiamkan,jadi buat korang yang mengalami situasi macam saya,masih tercari-cari produk apa nak makan.Nah korang patut cuba vitamin dari Shaklee.Serius kesannya sangat luar biasa.cuba tau..Sekian"
I Love Shaklee.


P/S:promo ogos - ostematrix




       Sekiranya berminat dan mempunyai sebarang pertanyaan tentang produk shaklee boleh terus hubungi:

                                                  SID :911749 ( KAK EILA )

                                                          0129088753


Wednesday, 22 June 2016

4 Bahan semulajadi buat ibu kekal segar secara luaran selepas bersalin.

Assalammualaikum ,salam rejab.

         Seringkali kita dengar terdapat pantang larang selepas bersalin demi untuk menjaga kesihatan ibu bukan saja untuk jangka masa pendek tetapi untuk jangka masa panjang juga.Kerana setiap wanita yang bersalin akan melalui proses pemulihan bagi memastikan badan kembali segar dan sihat semula.

         Berikut adalah 4 bahan semulajadi yang boleh membuatkan ibu kembali segar dan sihat selepas bersalin:



Madu

i.  Madu mampu mempercepatkan penyembuhan luka selepas bersalin.Kerana madu terdapat antibakteria semulajadi dan vitamin C bahan yang mampu merangsang pertumbuhan sel baru dan membaiki sel yang rosak.

ii.  Memberi tambahan tenaga segera kepada ibu  akibat keletihan selepas melahirkan anak.

iii. Membantu melancarkan perjalanan darah nifas selepas bersalin

iv. Membantu mengurangkan dan mengawal kolesterol.ini kerana kandungan gula asli dalam madu mengandungi antioksida ,bebas lemak,bebas kolestrol dan bebas garam.




Halia

i. Membuang angin yang terdapat dalam usus kecil & besar.

ii. Membantu menghadamkan makanan yang mengelak sembelit.

iii. Menghilangkan kadar kesejukkan yang terdapat pada makanan & buah buahan atau sayur sayuran apabila telah dimakan dan diminum.

Serai Wangi

i. Menghilangkan bau hanyir dan bau badan selepas bersalin.

ii. Menyegarkan badan yang rasa sakit-sakit

iii. Bau daun bila direbus dapat menghilangkan rasa stres dan umpama terapi

.


Sirih

i. Membantu menyejukkan badan dan mengecutkan saluran peranakan untuk ibu selepas bersalin

ii. Dapat menghilangkan atau meneutralkan bau badan,bau mulut,bau bahagian alat sulit yang tidak menyenangkan.


      Sebagai ibu  yang pernah berpantang,kak eila suka bau kombinasi sirih dan serai wangi direbus dan air rebusannya dibuat mandi..bau yang segar dan wangi je rasa kan.Selamat mencuba dan selamat berpantang lah bagi yang baru lepas bersalin tu.




   





Tuesday, 21 June 2016

7 tip pergi shopping bersama anak-anak

Assalammualaikum,.

     Setiap bulan pasti ada masa dan waktu korang jalan-jalan pergi shopping kan?tidak kira lah shopping barang dapur atau barang anak-anak.Lebih-lebih lagi waktu hujung-hujung bulan iaitu waktu terima gaji .Nak shopping pun ada tip-tipnya juga.Boleh follow antara tip-tip dibawah.


  Tip sebelum pergi shopping .jom baca tip ini dulu:

1)Senaraikan terlebih dahulu apa yang hendak dibeli  sahaja pada hari tersebut bagi  mengelakkan pembaziran selain dapat mengawal nafsu.

2)Tetapkan hari dan waktu -Elakkan membeli persiapan raya anak dan ibu ayah sekaligus dalam hari yang sama.Bagi mengelakkan mengambil terlalu lama masa pemilihan dan menyebabkan anak-anak kecil  mula rasa bosan dan mudah moody.

3)Tetapkan bajet - membeli ikut bajet yang telah ditetapkan dan ikut kemampuan supaya tidak berbelanja  secara berlebihan.

4)Keluar rumah lebih awal supaya mudah dapat tempat parking kereta yang berdekatan dengan pintu pasaraya / kedai yang hendak kita pergi.

5)Bawa bekalan anak-anak seperti pampers,stroller,makanan dan minuman juga

6)Prihatin dengan keselamatan anak-anak ketika sedang membeli belah dengan cara membahagikan tugas kepada maid (kalau yang guna maid) atau memilih samaada ayah yang menjaganya dan ibu yang memilihnya.

P/s: Pastikan semasa sarapan bagi anak-anak yang minum mealshakes dan performance drink shaklee bagi memberi rasa bertenaga ketika pergi menbeli belah.

Selamat bershopping.


                                                                     Sharing with love,
                                                                                 
                                                             Pengedar Sah Shaklee :911749

                                                      Nak Order Produk Shaklee ? : 0129088753 
                                                                             
  


 

Tuesday, 19 April 2016

Nephrotic Syndrome sembuh sehingga tidak perlu buat biopsi

Assalammualaikum,salam rejab.

    Apa itu Nephrotic Syndrome?

Nephrotic Syndrome (NS) ialah satu sindrom klinikal yang menunjukkan ciri-ciri berikut:

*Muka sembab,bengkak anggota atau badan (oedema).
*Penurasan protein dalam air kencing (proteinuria) melebihi 3g/sehari
*Paras serum protein/albumin (hypoalbumine) rendah.
*Paras kolesterol yang tinffi (hypercholesterolemi)

Tanda-tanda dan gejala adalah seperti berikut:

* Bengkak atau sembab anggota badan
*Kuantiti penhgasilan air kencing berkurangan
*Kencing berbuih dan berbau busuk
*Tekanan darah tinggi
*Kesihatan keseluruhan menurun
*Kencing berdarah (jarang)


Kredit kepada blog My healthy

(Nak tahu lebih lanjut boleh klik http://www.myhealth.gov.my/nephrotic-syndrome/)

     Berikut perkongsian En Muhamad Rosdi Ismail mengenai penyakit Nephrotic syndrome sehingga tak perlu buat Biopsi.

      ''Assalammualaikum,ini kisah bagaimana kami telah jatuh cinta denag vivix shaklee.Nama saya Muhamad Rosdi Ismail ,38 tahun.Pada bulan September 2015,saya telah disahkan mengalami Nephrotic Syndrome iaitu buah pinggang bocor yang menyebabkan protein terkeluar melalui air kencing.Sesuatu yang agak mengejutkan dan merisaukan saya sebenarnya.Siapa tak sayangkan buah pinggang kan ??.



    Sebenarnya sebelum tu lagi saya perasan air kencing berbuih tetapi saya tak fikir ia sesuatu yang pelik dan tanda penyakit ini.Tetapi bila tangan dan kaki membengkak, barulah saya menyedari ada yang tidak normal.Saya membuat pemeriksaan di Hospital.Dan semasa di hospital doktor menahan saya di wad kecemasan dan membuat pemeriksaan air kencing 24 jam, juga pemeriksaan darah.Setelah disahkan mengalami Nephrotic Syndrome doktor memberi '' sebeban'' ubat pada saya sangat banyak untuk ditelan.Dengan ubat surut bengkak,ubat kolestrol,ubat darah tinggi.Ya penyakit ini turut memberi saya pakej penyakit yang lain yang sebelum ini memang tidak pernah menghidapinya.

   Doktor turut memberi steroid tetapi menyatakan jika saya bersetuju untuk membuat Biopsi iaitu prosedur mengambil sampel buah pinggang maka saya tak perlu mengambil steroid.

    Saya berbincang dengan isteri,kami bersetuju untuk memulangkan sebungkus besar Steroid dan memberitahu Doktor kami ingin membuat Biopsi.Hakikat yang sebenarnya kami ingin berikhtiar dengan Vivix Shaklee.Kalau sebelum ini saya antara yang culas memakan vitamin tapi dengan Vivix saya sangat konsisten.Maka saya meneruskan suplemen dan juga ubat doktor kecuali steroid.Saya sangat risau jika buah pinggang saya benar benar rosak maka perlu menjalani dialisis di usia 30an ini.Di saat anak-anak masih kecil ini.Nauzubillah.

    Alhamdulillah dengan izin Allah.Setelah sebotol vivix bacaan protein di dalam urin menampakkan penurunan.Dan setelah 3 botol vivix iaitu lebih kurang 3 bulan saya ada temujanji dengan doktor pakar di Selayang.Dan Alhamdulillah saya sangat bersyukur apabila Doktor mengesahkan air kencing saya tiada lagi protein.tekanan darah normal dan ujian darah semua menunjukkan result yang cantik.Doktor juga stopkan semua ubat dan yang paling best Doktor sendiri yang beritahu tak perlu buat Biopsi.

    Kalau sebelum ini saya dan isteri merasakan Vivix mahal tetapi bila dalam situasi ini barulah kami menyedari duit boleh dicari,namun buah pinggang itu lebih berharga,tiada gantinya.Terima kasih Allah.Terima kasih Shaklee.

    Sekiranya anda atau ahli keluarga anda menghidapi penyakit ini atau yang berkaitan ataupun penyakit kronik lain seperti diabetes,strok, darah tinggi dan kanser.Ikhtiarlah dengan Vivix.Saya percaya Allah tak turunkan penyakit tanpa penawarnya.Tugas kita untuk berikhtiar,selebihnya berdoalah dan bertawakal lah kepada Allah.

     Sesungguhnya,Dia Yang Maha Berkuasa Menyembuhkan''.

*********************************************************
Alhamdulillah Syukur,



    Sebarang pertanyaan mengenai Vivix Shaklee boleh terus wassap kak eila ya.

                                            Pengedar Shaklee :911749
                               Kak eila : 0129088753






Friday, 15 April 2016

7 Tips menikmati makanan yang lazat dan enak tanpa menambah berat badan.

Assalammualaikum,salam rejab.

     ''AYAM GORENG''
                 ''BURGER AYAM"
                            "PIZZA"



          Kebanyakan makanan yang lazat tinggi risikonya, membuatkan berlakunya pertambahan berat badan seseorang.Oleh itu ramai yang terpaksa menyekat selera agar dapat mengawal berat badan ideal.Justeru ikuti beberapa tips berikut,bukan sahaja untuk mereka yang menjaga  berat badan tetapi juga untuk seisi keluarga.

1)Pilih makanan yang banyak air 
   Cuba tukar makanan kering seperti kerepek dengan buah-buahan yang kaya dengan zat.Buah-buahan dan sayur-sayuran mengandungi lebih banyak air dan serat daripada makanan yang di proses.

2)Ambil bijirin untuk sarapan 
  Sarapan paling mudah adalah bijirin dan protein.Kombinasi serat dan protein boleh membuatkan anda berasa penuh dan kenyang lebih lama.Ini juga membantu mengawal berat badan dengan lebih baik.

3)Makan lebih banyak buah
 Pilih makanan yang rendah kepadatan seperti epal,oren dan buah-buahan lain.Sumber ini mempunyai kurang kalori untuk bahagian yang lebih besar.Buah buahan ini juga membuat anda berasa kenyang lebih lama.



SUMBER GOOGLE

4)Kacang
 Kacang mempunyai jumlah protein yang sama seperti daging tetapi kurang lemak.Kandungan seratyang tinggi juga membuat rasa penuh dan kenyang.Ia boleh membantu  mencegah sembelit.Oleh itu cuba gunakan kacang sebagai hidangan utama menggantikan daging.

5)Mengambil sup panas
 Kandungan air yang tinggi dalam sup menjadikan anda cepat merasa penuh dan kenyang.Mengambil semangkuk sup sebelum makan malam mengurangkan risiko makan makanan yang tinggi kalori secara berlebihan.Air yang banyak di dalam sup dapat membendung rasa lapar berbanding air minuman sahaja.

6)Mula makan dengan salad
 Mulakan dengan mengambil makanan yang rendah kalori.Sajikan salad sihat bersama sos rendah lemak sebagai hidangan pertama.Tunggu beberapa minit untuk mendapatkan rasa kenyang sebelum menikmati hidangan seterusnya.

7)Pupuk sukakan sayur
 Perlahan-lahan tambahkan sayur sayuran dalam menu anda.Boleh dicuba juga memasaknya cara memanggang dan mengukus.Selain itu boleh boleh memilih sendiri sayur kegemaran dan diletakkan di atas piza.Perlahan-lahan boleh menghentikan keluarga anda untuk memilih piza yang tinggi kalori

.


   
  Selain makanan-makanan tersebut,korang juga boleh cuba Esp shaklee yang membuat anda berasa kenyang lebih lama.Bukan setakat sedap sahaja bila campurkan dengan pelbagai perisa dan buah buahan segar ,malah boleh juga dijadikan smoothies..Memang Woww!!! sangat kan.

      Sebarang pertanyaan mengenai produk shaklee boleh terus wassap saya okey


                                              sharing with love         
                                         eila: 0129088753
                  Pengedar Shaklee :911749
                                   
                                  
                                  


 
 


Monday, 11 April 2016

Pesakit batu karang sembuh ,Tapi terpaksa pula terima kesan sampingannya.

Assalammualalaikum ,

      Alhamdulillah bilamana usaha konsisten minum vivix setiap hari selama sebulan,dapat menyembuhkan penyakit batu karang Puan Nur Suhaila Abdul ini sehingga terpaksa terima kesan sampingannya.Berikut petikan dari perkongsian  Puan Nur Suhaila Abdul ,


"Assalamualaikum dan salam sejahtera.
      Saya Nor Suhaila Abdul,dikenali sebagai Kak Su.Saya ingin berkongsi cerita tentang pengalaman saya menggunakan produk Shaklee.
   
      Sebelum ini kulit saya tidak pernah mengalami masalah sehinggalah saya melahirkan anak yang ke 3.Muka saya dipenuhi jerawat dan kulit saya mulai kusam dan kering.Jeragat mulai naik di pipi dan juga di bahagian hidung.Saya memang pernah mencuba berbagai produk kecantikan dan suplemen tapi semuanya tak pernah kekal.Sehinggalah saya diperkenalkan oleh adik ipar saya iaitu Kolagen Shaklee.Saya mencuba sebanyak sekotak.Tapi selepas itu saya stop sebab saya memang tak konsisten makan kolagen tersebut.

      Suatu hari saya diserang sakit bahagian pinggang sebelah kiri sehinggakan saya tidak dapat bangun dan sakit yang amat sangat.Selepas mendapatkan rawatan doktor,disahkan bahawa di bahagian kiri buah pinggang saya terdapat batu karang.Doktor memberikan saya ubat pecahkan batu karang.Saya makan sampai habis ubat tersebut tetapi rasa sakit dan kencing tidak lawas masih saya alami.Disamping masalah batu karang saya juga mengalami masalah tekanan darah rendah serta sering pening dan juga period yang tidak datang selama setahun lebih.

         Selepas bertanyakan kepada adik ipar dan membaca tentang testimoni suplemen Shaklee,saya bertekad ingin mencuba vivix.Selepas mencuba vivix selama sebulan secara konsisten,perkara pertama yang menggembirakan saya ialah, saya sudah  datang period dan kali ini period adalah selama 9 hari dimana sejak anak dara period saya datang dengan konsisten selama 9 hari.Tanpa saya sedari,rasa sakit dulu sudah tidak dirasai lagi.Saya tidak lagi mengalami sakit dibahagian buah pinggang kiri,tiada lagi masalah kencing kotor serta tidak lagi mengalami sakit kepala keterlaluan seperti dulu.Malahan jarang sekali berjumpa doktor untuk rawatan.Saya ni memang tidak konsisten makan vitamin, tapi dengan vivix,boleh dikatakan saya akan minum setiap hari sebelum tidur tanpa terlupa.Kesan lain yang saya rasai pada badan adalah sangat berbeza dari dulu.Saya tidak mudah letih menguruskan 5 anak di rumah dan mengurus anak murid disekolah.Minum vivix asalnya sebab nak sembuhkan sakit batu karang.Tapi banyak pula yang lain yang dapat kesan tip top.

       Dan yang paling memeranjatkan saya ialah gambar ini.Saya sendiri tidak menyedari perubahan pada kulit muka dan wajah sendiri sehinggalah saya menjumpai gambar lama ini.Kesan jeragat dan kulit kusam mulai pudar dan tona kulit semakin sekata.Dan kini saya mula konsisten semula pengambilan kolagen Shaklee bagi mendapatkan hasil yang lebih umphh....

    Sehingga ke hari ini bukan saya sahaja yang mengamalkan produk mulai dari si kecil yang berusia 3 tahun sehinggalah suami saya.Saya bersyukur kerana dipertemukan dengan Shaklee kerana dengan usaha saya mengamalkan Shaklee dan dengan izinNya kesihatan saya semakin baik.Alhamdulillah,Sehingga kini saya adalah pengguna tegar Vivix... I love Vivix very much..muahh ckit..

**************************************************************


Siapakah yang memerlukan vivix lagi?
Pesakit kencing manis
Pesakit darah tinggi
Pesakit jantung
Pesakit SLE
Pesakit radang usus
Pesakit nyanyuk
Pesakit gout
Pesakit kanser
Pesakit sakit sendi
Pesakit lemah daya tahan penyakit



Pencegahan awal adalah sangat2 digalakkan,Yang nak jaga kesihatan ke atau nak bagi mak ayah ke,ini lah masanya untuk grab promo twin packs vivix bulan april..memang woww!!.sangat..


Sekiranya ada sebarang pertanyaan mengenai vivix ,boleh lah terus hubungi dan wassap saya ,

                                                             0129088753 eila
                                                Shaklee independent distributer:
                                                              911749



Wednesday, 6 April 2016

Khasiat vivix shaklee buat ramai yang telah jatuh cinta..kenapa?

Assalammualaikum,Salam jamadilakhir..


             Bila ramai yang dah jatuh cinta dengan si vivix ni, pasti lagi ramai yang ingin tahu apa itu vivix dan kenapa ramai yang sukakannya sehingga tahap jatuh cinta kan.Mana tidaknya,lebih 1 juta botol vivix telah pun terjual.Woww!!!.Kalau korang nak tahu,vivix tu sejenis cecair bewarna merah dan rasanya masam ala-ala ribena.Salah satu sebab ramai yang suka cecair ni, sebab ia  2 dalam 1,,'Kecantikan dan kesihatan''.Bila sel-sel sihat dan bertenaga,maka terserlah lah kecantikan luaran tu secara semulajadi

.
.


          Vivix adalah suplemen antipenuaan terbaik didunia yang dibangunkan selepas penyelidikan bertahun-tahun oleh Shaklee.Ramuannya telah menunjukkan 4 mekanisme penting penuaan pada tahap sellular,

4 mekanisme utama vivix: >>>a)Membaiki Sel DNA
                                              b)Mengurangkan inflamasi
                                              c)Meningkatkan penghasilan tenaga
                                              d)Mengelakkan akumulasi protein AGE


            Vivix mengandungi 4 ramuan semulajadi yang telah diuji dalam makmal,iaitu
                                             1) Musqadine Grape,
                                             2)Purple Carrot,
                                             3)Elderberry
                                             4)Polygonum Cuspidum




Apa itu Resveratrol?

-Antioksidan yang kuat
-Anti inflamasi
-Anti kanser

Khasiat vivix shaklee.

1) Menggalakkan penuaan yang sihat  >>awet muda dan anti penuaan
2) Membantu elakkan kanser   >>merencatkan sel kanser dari semakin serius
3) Mengurangkan risiko dari sakit jantung >>melindungi jantung
4) Mengurangkan kompilasi diabetes / kncing manis
5) Meningkatkan kesihatan arthritis /dan menyokong kesihatan sendi >> melindungi saraf
6) Mengurangkan insiden penyakit nyanyuk >>penyakit alzhameir
7) Membantu merawat penyakit parkinson
8) Membantu memulihkan penyakit strok >>angin ahmar
9) Meningkatkan kesihatan imun badan
10) Menggalakkan kesihtan keseluruhan badan
Siapa yang memerlukan vivix shaklee?

Pesakit kencing manis
Pesakit darah tinggi
Pesakit jantung
Pesakit SLE
Pesakit radang usus
Pesakit nyanyuk
Pesakit gout
Pesakit kanser
Pesakit sakit sendi
Pesakit lemah daya tahan penyakit

Apa kata mereka tentang VIVIX:



Lelaki Kuat Sukan Liat Nak Amalkan Vitamin Sampai Dah Nak Lumpuh? from iReach HD on Vimeo


Berhenti Merokok Dengan Cepat untuk Selama-Lamanya from iReach HD on Vimeo.


Nak Luka Pantang Cepat Sangat Sembuh, Walaupun Caesar? from iReach HD on Vimeo.


TESTIMONI 1





                                                           TESTIMONI 2


TESTIMONI 3



      Alhamdulillah ,berkat usaha dengan vivix shaklee dan tawakal,mereka dapat semula kesihatan dan keceriaan mereka sebelum ini..Yang penting berdoa dan terus berdoa ..insya ALLAH.

     Bagaimana pula dengan korang yang ingin cuba bervivix untuk diri sendiri atau untuk famili? Memang sangat-sangat disyorkan disebabkan :
a)vivix sejenis cecair,sesuai sangat yang tidak suka telan suplemen jenis tablet.                                                             
b)vivix juga menjaga kesihatan dalaman sehingga peringkat sel dan luaran                                                              
c)kelebihan beli vivix bulan april ,beli 2 botol vivix dapat diskaun 5% dan otomatik dapat keahlian shaklee  secara percuma sahaja 
                                                            
d)Selain itu,vivix juga boleh dijadikan masker,memang menjimatkan.

Nak tahu lebih lanjut  tentang vivix dan nak order boleh terus wassap kak eila ya,

                                                   Sharing with love,
                                     Shaklee independant distributer 91174                                                         0129088753 eila